Vappu

IMGP0098
Koulun vappu

Koulussa vietettiin vappua. Koulussa oli limbokisa, disco ,vappukysely. Ruokana oli hampurilaisia ja ranskalaiskuutioita. Jälkiruuaksi oli jäätelöä ja mehua. Vappu oli koulussa kiva.

Me juhlittiin koulussa vappua. sinne sai ottaa karkkia ja vappupuvun. Minä olin musiikin laittaja ja valvoja ja yhdessä kohdassa laitoin valoja vappudiskossa. Sitä ennen menin limboon. Olin omasta luokasta toiseksi viimeinen. Se oli hauskaa. Sitten laulettiin lauluja.

Minun Vappuni

Minä vietin vappua Citytulppaanissa. Söin siellä munkkeja ja join simaa. Minun vanhempani osti minulle Angry Birds vappuilmapallon. Minä vietin minun äidin, Iskän, Mummon ja Ukin kanssa vappua kotona. Minun Mummo ja Ukkikin osti minulle Angry Birds-vappuilmapallon. Minulla on kaksi Angry Birds vappuilmapalloa. Minun vappuni meni tosi hyvin.

Koulun Vappuni

Minä tulin kouluun normaaliin aikaan minulla oli jo vappupuku päälläni. Menimme saliin laulamaan vappulauluja. Meillä oli koulussa sinä päivänä vappudisko. Minä tanssin vappudiskossa kaverin kanssa. Minä tykkäsin koulun vapusta.

???????????????????????????????

Minulla oli ihan kiva vappu. Olin kotona ja kävin ulkona myös. Illalla me käytiin Ullanlinnanmäellä mukana oli minä, isä, pikkuveli ja isän kaveri. Me käytiin myös syömässä jäätelöä.

Vappu 2013

Koulussa vietettiin vappua tiistaina eli vappuaattona. Koulussa oli silloin disco ja ruokana hampurilaisia.Kouluun sai tuoda omaa pikku naposteltavaa esim. karkkia, sipsiä, limua. Minulla oli mukana irtokarkkeja ja limua. Kotona vietin vappua loikoilleen ja valvomalla pitkään iltaisin. Käytiin kodin kautta ostamassa jotakin vappukrääsää torilta ja samalla ostettiin myös jätskit. Vappuni oli siis melko rauhallinen. Pari seikkaa tietenkin lukuun ottamatta. Niistä en halua enää tarinoida.

