Sählyturnaus

Menimme sählyturnaukseen junalla. Siellä meidän piti ensin laittaa sählyvarusteet. Sitten menimme katsomaan toisten peliä. Se oli tositasaista. Siellä oli vastassa oli Toivolan koulu ja Espoon koulu. Sitten menimme pelaamaan. Hävisimme ensin pelin 10-4 ja toisen 8-2. Siellä oli hauskaa.

???????????????????????????????

Menimme keskiviikkona pelaamaan Espooseen. Minä syöttelin minun koulukaverini kanssa siellä ennen kun päästiin kentälle. Meidän koulu tuli kolmosiksi siellä turnauksessa. Minä tein turnauksessa yhden maalin ja olin siitä tosi iloinen. Menimme Espooseen kahdella junalla. Ja kävelimme loppu matkan sinne päin. Minä juttelin matkan aikana minun koulukaverini kanssa. Siellä oli Toivolan koulu ja Espoon koulu keitä vastaan me pelattiin. Kun pelimme loppui, niin lähdimme kävelemään kohti juna- asemaa ja sieltä kohti koulua. Minä kerroin pelistämme minun omille vanhemmille. Meidän luokan Anni ja Sanna ja Hannele hurrasi minulle tosi paljon. Sinä teit tosi upean maalin! Minun piti ensiksi laitaa peli varusteet päälle ennen kuin pääsin pelaamaan. Oli tosi ihana peli. Minä tykkäsin pelata koulun ensimmäisen sählyturnauksen koulun kanssa. Tykkäsin tosi paljon pelata ekaa kertaa koulun sählyturnauksessa.

Menimme yläasteen kanssa Espooseen. Pelamaan sählyä seillä vastassa oli Toivolan koulu ja Espoon koulu. pelasimme kaksi peliä ja hävisimme Molemmat pelit.

Menimme koulun kanssa sählyturnaukseen Espooseen kahdella junalla. Siellä meitä vastaan oli Toivolan koulu ja Espoon koulu. Ensimmäinen peli oli Toivolan koulua vastaan. Peli päätyi 10-4 Toivolalle. Sitten pelattiin Espoon koulua vastaan ja hävittiin 8-2. Sitten lähdettiin junalla koululle päin

Olihauskaa. Menimme Sinne Junalla. sIELLÄoLI ToivolanKoulu. Entehnytyhtään maalia. Hävisimme Molemmat pelit

