Back to school

DSC05140

Kesäni 2013

Minun kesäni meni hyvin. Kesän alussa olin kotona ja kävin ulkona pelaamassa jalkapalloa. Kesän puolivälissä kävin Turussa, siellä oli isän krikettipeli. Juhannuksena kävin myös Hangossa, siellä minun isän kaveri omistaa ravintolan. Me käytiin tapaamaan ja myös syötiin siellä pizzaa. Kävin myös Linnanmäellä kolmesti. Ensimmäisellä kerralla sain rannekkeen kävin kaikissa Isohupi-laitteissa, toisella ja kolmannella kerralla en halunnut ranneketta enkä käynyt missään laiteissa. Kävimme Myös Mustikkamaalla, koska se on rauhallinen paikka ja siellä on ranta. Kesä meni aika nopeasti. Hyvä kesä oli.

DSC05139

Kesäni

Olin juhlissa Tampereella. Siellä menimme Niken mummon asuntoon. Menimme sinne autolla matka kestipitkään. Siellä tarjoilin juomia viiniä ja Pommakkia. Lähdin Ahvenanmaalle asuntoautolla. Siellä uin ja minigolflasin. Sen jälkeen olin kotona.

Sen jälkeen menimme jalkapalloturnaukseen. Siellä pelasin hyvin tein ensimmäisessä matsissa 3 maalia.

Menin mökille.Sen jälkeen menimme jalkapalloturnaukseen.Menin taas mökille.

Ja taas kotona.

DSC05138

Kesäni

Olin alkukesän rippikoulussa.

Oli myös rippijuhlat.

Nukuin myös paljon.

DSC05136

Kesäni

Olin alkukesän kotona.

Kävin rippileirin heinäkuussa.

Heinäkuussa oli konfirmaatio.

Konfirmaation jälkeen lähdin serkulle Porvooseen.

Olin serkun kanssa Mummila ja Vaarilla kylässä.

Kun tulin mummilta ja vaarilta niin menin pelaamaan pleikkaa, NHL 13.

Visbyn matkalla pelasin pelikonetta laivalla ja voitin 20 euroa.

Olin iskän kanssa katsomassa Arsenal – Mansester City Olympia-stadionilla.

Olin kaverin kanssa keskustassa muuten vaan , illalla kävin lenkillä.

DSC05135

Kesäni

Himassa katoin telkkaria ja olin kirjastossa lainaamassa kirjoja. Sitten olin serkun isosiskon häissä. Seuraavana kuuna olin lapsuuden kaverin luona kylässä pitkästä aikaa. Sitten kävin kauppakeskuksessa ostamassa uusia vaateitta. Myöhemmin kävin taas kirjastossa lainaamassa kirjoja ja elokuun alussa kävin kaverin kanssa leffassa. Eilen vietettiin minun syntymäpäivää se oli kivaa.

Kesäni

Olin alkukesän kotona ja lepäsin.

Menin Ouluun mummin  ja pikkusiskon kanssa

Olin Masin kanssa rippileirillä Lohjalla.

Menin myös Isäni kanssa Leville

Katsoi telkkarista Moskovan yleisurheilukisoja.

 

Kesäni

Kesälomani alkoi kesäkuun 3 päivänä.

Olin juhannuksen kotona helsingissä.

Lähdettiin Kyprokselle.

Lähdettiin mökille.

Ratsastusleirini alkoi.

Mökille takaisin leiriltä.

Helsinkiin takasin mökiltä.

Tallille hoitohevosen luo, ratsastamaan.

Koulut alkaa.

Kesäni

Kävin Linnanmäellä.

Kävin leffas.

Nukuin.

Pelasin.

Pelasin fudist.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s