Kässä on kivaa!

Mä oon tehny kässässä tyynynliinaa tähän mennessä. Mä oon viihtyny kässän tunnilla paremmin kun viime vuonna. Nina on paras kässänope.

Halusin tekstiilityöhön, koska halusin oppia uusia taitoja. Täällä on hyvä tunnelma. Täällä on kavereita. Olen tehny tyynynliinan. Olen tekemässä kaulahuivia. Minä teen paidan (sinivalkoraidallinen).  Valitsin tekstiilityön, koska tekninen työ on mielestäni tylsää.

07 06

Tein koristetyynyn, koska muutkin tekivät nättejä koristetyynyjä. Minä halusin ja siitä tuli pehmee. Koska se näyttää hyvältä ja minä halusin, koska se väri on hieno.

Tein tyynynliinan, koska en oo ikinä tehnyt. Valitsin tyynyn väriksi valkoisen, koska se tuo iloa. Minusta on hauskaa käydä tekstiilityön tunneilla. Kivointa on kun saa valita itse mitä tekee.

08

Käsityön tunneilla tein ensin koristetyynyn ja käsikorun, kaulakorun, laukun. Nyt mä teen huivin, koska tää on kiva kässäntunti. Saa kuunnella musiikkia ja saa päättää, mitä haluaa tehdä. Se on kiva.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s