Joululomatarinat

Joululoma
Oli enää viimeinen koulupäivä jäljellä, sitten alkaisi pitkä joululoma! Lomallani nukuin ja valvoin tosi pitkään. Välillä olin kaverin kanssa ulkona ja välillä tallilla ratsastamassa  ja hoitamassa hoitohevostani. Katsoin myös paljon erilaisia leffoja ja tv-sarjoja. Söin paljon karkkia ja suklaata loman aikana. Sitten olikin jo uudenvuodenaatto. Aattona räjäyttelin paljon raketteja ystäväni kanssa ja perheeni kanssa. Aattona söin myös pizzaa ja löhöilin sohvalla. Koulu alkoikin seuraavaksi. Minun lomani oli rauhallinen, pitkä ja mukava!

011

Joululomani
Minä vietin joululoman kotona. Lomalla pelasin tietokoneella, katselin leffoja, siivosin vaatekaappini ja luin kirjoja. Meille tuli vieraita aika usein, joten kävin serkkujen luona aina silloin tällöin. Kävin myös kirjastossa lainaamassa kirjoja. Uutena vuotena en räjäytellyt raketteja, mutta katselin ikkunasta kun raketteja lensi ilmaan. Loman viimeisenä päivänä kuuntelin musiikkia ja katselin televisiota. Loma meni ihan hyvin.

Joululoma
Menin mummin ja papan luokse viettämään joulua. Siellä koristeltiin kuusta ja sen jälkeen tuli joulupukki joka jakeli lahjoja. Sain Skylandern Svap Force pakkauksen. Harmiksi se oli väärälle konsolille, jonka takia se piti palauttaa kauppaan ja hakea se oikealle konsolille. Sitten uudenvuodenaattoa odotellessa pelasin tietokoneella ja wiillä ja ulkoilutin koiria parina päivänä. Uudenvuoden aattona menimme ostamaan raketteja ja ulkoilutimme siinä samalla koiria. Sitten klo 18.00 -19.00 menimme kentälle räjäyttämään raketteja. Oikeastaan minä ja Jere katsoimme ilotulitusta, isä ja Kasper lähettelivät raketteja. Lopun loman olin mummin ja vaarin luona. Sen jälkeen olin kotona. Ulkoilutin koiria, pelasin tietokoneella ja wiillä. Jere ja Juha tulivat kylään ja puhuin  kavereiden kanssa Skypessä ja olin Tallinnan risteilyllä.

Joululoma
Minä aloitin joululomani silleen että kun koulusta oli lomaa niin minä katsoin televisiota ja pelasin tabletilla pelejä ja minä vietin joululomani kotona.  Meille tuli jouluaattona vieraita viettämään joulua. Minä odotin silloin tosi innolla että milloin saa lahjoja ja aloin jo silloin vähän huolestua kun lahjoja ei näkynyt. Sitten joku tuli ja koputti oveen ja oven taakse oli ilmestynyt tosi paljon lahjoja. Minä jaoin vielä itse kaikki lahjat vieraille ja itselle. Menin viime viikon maanantaina Kiljavalle leirille kun seuraavana päivänä oli uusi vuosi. Siellä ammuttiin raketteja ja kun isoa keppirakettia alettiin sytyttämään niin silloin aloimme laskea että milloin vuosi 2014 alkaa. Tulin leiriltä kotiin lauantaina. Minulla oli tosi kiva joululoma ja saa nähdä että millainen joululoma tulee seuraavana vuonna.

Joululomani
Olin kotona. Olin koneella. Kävin ulkona. Pelasin kännykällä. Pelasin ps3. Uutena vuotena olin vain kotona. Kävin mummilla.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s