Tutustuttiin kouluihin

Diakoniaopistolla
Menin Helsingin Diakoniaopistoon metrolla. Siellä tutustuin valmentavaan kaverin kanssa. Tiistaina meillä oli sarjakuvatehtävä. Siinä piti itse tehdä sarjakuva. Keskiviikkona oli äidinkieltä. Ruokatauko oli 45 minuuttia. Pääsimme molempina päivinä kello 12.30. Siellä kyllä oli tosi kivaa. Sinne pääsee niin helposti metrolla.

Tutustuminen Arlaan
Minä odotin avustajani kanssa taksia Citytulppaanissa yhtenä perjantaina. Taksi vei meidät kohti Arlaa, jossa menimme tapaamiseen, jossa kerrottiin että missä ryhmässä olen. Minulla oli Arlassa koulutehtäviä, joita tein yhdessä avustajani kanssa ryhmissä ja joita tein välillä ryhmissä yksinkin.
Olin kolmessa pajassa, jonka jälkeen menimme avustajani kanssa ruokalaan hakemaan ruokaa minulle. Ennen kuin ehdin ottamaan ruokaa niin tapasin vanhan tämän koulun luokkalaisen jonka nimi on Johanna ja hänen kanssa ruokajonossa juttelin.

Sitten alkoi oppitunnit, joita oli kaksi ennen kuin kello oli 13.00 ja sen jälkeen sai lähteä kotia kohti, mutta me yritimme soittaa taksia. Minun puhelimesta se ei ollut sallittua soittaa. Isi oli niin kiltti ja tilasi meille taksin ja sitten olimmekin kotona. Minun avustaja unohti oman puhelimensa autoonsa niin soitin vahingossa liian aikaisin isille, niin kotiin paluu kesti jonkin aikaa. Kun avustajani kertoi äidilleni että käyttäydyin nätisti niin sain sinä päivänä uuden puhelimen palkkioksi. Minä tykkäsin tosi paljon käydä tutustumassa siellä Arlassa ja siellä opettajatkin sanoi, että toi voisi olla minulle ihan hyvä koulu opettajien mielestä. Tosi kiva koulu minun mielestäni oli.

Tutustuminen Diakoniaopistoon
Minulla oli tiistaina ja keskiviikkona tutustuminen Helsingin Diakoniaopistoon kaverini kanssa. Minä menin sinne bussilla ja kävellen. Tiistaina meillä oli sarjakuvien tekoa. Keskiviikkona oli äidinkieltä. Menin ruokatauolla ostamaan kaverin kanssa energiajuomaa ja limua. Me päästiin klo 12.30 kotiin.

