Syyslomani

5-6. luokkalaiset kirjoittivat syyslomastaan.
autumn-maple-leaves-725x544

Perjantaina olin valokuvauksessa. Lauantaina olin tädin luona, siellä oli tosi kivaa.  Sitten sunnuntaina olin Itäkeskuksessa. Ostettiin jotain sieltä. Oli mukava päivä. Sitten maanantaina olin kotona. Leikin siskon kanssa ja pikkuveljen kanssa oli ihan mukavaa. Sitten tiistaina olin poliisitalossa.

Keskiviikkona olin ulkoilemassa isän, siskon ja veljen kanssa. Oli mukava syysloma.

Minä kävin keskustassa ja kävin Itäkeskuksessa. Nukuin ja katsoin telkkaria. Katsoin elokuvia.

Pelasin Wii:lla ja pelasin puhelimella.  Pelasin Monopolia. Olin Jumbossa ja Itiksen Hesburgerissa.

Olin uimassa. Olin kalastamassa. Olin tyttöystävän kanssa. Menin Itikseen hengailee kavereitten kanssa.

Olin pelissä. Olin mökillä. Olin scoottaamassa. Olin kaverilla yökylässä. Olin kaverin kanssa.

Lähdin ulos jengin kanssa. Ostettiin Megaforte kaikille. Sitten ajettiin jengin kanssa mopoilla. Sitten juotiin Megaforte loppuun.

Olin enoni ja siskojen kanssa Jumbossa uimassa.
Olin kaverin luona. Pelasin kaverin kanssa Super Smash Bros -peliä.

Olin kaverilla yökylässä. Kaverini oli kaksi yötä meillä. Olin juhlissa. Mentiin katsomaan uutta autoa. Olin Itiksessä kaverin kanssa.

