Joululomani

Joululomani

Sain 3 peliä. Samalla join glögiä. Kävin pulkkamäessä. Leivoin pipareita äidin kanssa. Ja sitten pelasin minun uusia pelejä.

hiihtoooo

Olin joululomalla kotona. Pelasin puhelimellani Super Mario all stars. Olin mummilla ja enolla. Pelasin enoni kanssa. Pelasin kotona tietokonepelejä.

 

Joululomallani pelasin puhelimella. Pelasin Wiiulla ja Wiilä. Sain 2 Wiiu peliä ja 1 Wii  peliä. Katsoin telkkaria. Pelasin tietsikkapelejä.

 

Sain 1000gt muistilla olevan koneen ja olin siitä onnellinen. Ja pelasin sillä lauantaina vain 4-5tuntia aika vähän. Perjantaina noin kello 3 menin kauppaan ja ostin 5 tuplapatukkaa ja 2kpl mansikkapillimehua. Pelasin growii vähän aikaa noin 6/7tuntia ja muut päivät.

 

Olin kavereitten kanssa pihalla. Olin jääkiekkotreeneissä. Ammuin kavereiden kanssa uutenavuotena raketteja.

